1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Gast
    Post count: 10

Hoi, ik ben al jaren bevriend met een jongen. Hij is van zijn nek af naar beneden verlamd omdat er tijdens zijn geboorte iets is mis gegaan. We kennen elkaar via zijn broertje, die zat bij mij in de klas op de basisschool. Maar de laatste tijd is er iets veranderd, zijn relatie is sinds 1 jaar uit en sinds hij daar een beetje overheen is flirt hij ineens met me. Ik heb het idee dat hij me misschien leuk vind. Ik vind dat erg verwarrend, ik vind hem als persoon ook super leuk en ik denk best dat ik verliefd op hem zou kunnen worden maar ik weet niet of ik een relatie met hem zou kunnen hebben. En ik wil hem geen valse hoop geven door nu mee te gaan in zijn avances en dan een relatie te beginnen die toch geen kans van slagen heeft omdat ik het niet kan.

Het punt met een relatie is dat ik best wel veel behoefte heb aan intimiteit. Ik vind het heerlijk om even lekker vastgepakt te worden of spontaan een dikke zoen te krijgen. En natuurlijk zou ik wel met hem kunnen knuffelen of hem kunnen zoenen, maar het initiatief zou dan wel altijd bij mij moeten liggen. En hij zou me bijvoorbeeld nooit kunnen aaien of strelen. En als ik een keer verdrietig ben zou ik nooit zomaar bij hem op schoot kunnen kruipen ofzo, dan zit er altijd zo’n stomme rolstoel tussen of ben je eerst een half uur bezig met hem in bed te liften.

Heeft iemand hier ervaring mee of oplossingen voor? Ik gun hem namenlijk echt alle geluk ter wereld en ik vind hem stiekem echt best wel leuk. Maar ik zie gewoon zoveel obstakels. Ik weet niet of ik er zoveel voor op kan geven…

Ik heb al geprobeerd het met hem te bespreken, mijn twijfels/bezwaren. Maar hij snapt het niet zo goed. Hij weet niet beter omdat hij al zijn hele leven zo is en denkt altijd in oplossingen dus het is voor hem lastig om in te zien dat een relatie met hem voor mij heel wat aanpassingen en compromissen zou vragen en ik er ook best wel wat voor op zou moeten geven.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reageer op: knuffelen
Mijn informatie: